Yealink

Yealink yüksək keyfiyyəti, yenilikçi texnologiya və istifadəçi dostu təcrübəsi ilə video konfrans, səsli rabitə və əməkdaşlıq həlləri sahəsində ixtisaslaşan qlobal bir markadır. 140-dan çox ölkədə və bölgədə ən yaxşı təminatçılardan biri olaraq Yealink, SIP telefon daşımalarının qlobal bazar payında 1-ci yerdədir (Global IP Desktop Phone Growth Excellence Leadership Award Report, Frost & Sullivan, 2018).

2001-ci ildə qurulduğu gündən bu yana Yealink yüksək keyfiyyət, asan yerləşdirmə, sürətli texniki dəstək və geniş qarşılıqlı əlaqə ilə yenilikçi IP Telefonlar istehsalına sadiq qalmışdır.

Yealink məhsulları şirkətlər arasında vaxtında və tez ünsiyyət qurmağa imkan verir, belə ki, şirkət işçiləri dünyanın digər tərəfində çalışan əməkdaşlar, kolleqalar və müştərilər ilə yalnız üç toxunuşla əlaqə yaradırlar. Əməkdaşlığın gücünü artıran Yealink məsafənin çətinliyini aradan qaldırır və harada olmağınızdan asılı olmayaraq inanılmaz dərəcədə ünsiyyəti inkişaf etdirir.

Tarixi

2001-ci ildə şirkət təsis edilmişdir.
2010-cu ildə Yealink Çinin ən yaxşı SIP telefon təminatçısı oldu.
2014-cü ildə Yealink dünyada ən yaxşı iki qlobal SIP telefon təminatçısından biri oldu.
2016-cı ildə Yealink Verizon, AT&T, British Telecom, KPN, Proximus və Vodafone kimi üst operatorlarla strateji əməkdaşlıq qurur.
2018-ci ildə Yealink Qlobal SIP Masaüstü Telefonların buraxılışındailk yerdə oldu.

Yealink KSM (Korporativ sosial məsuliyyət) Strategiyası

Yealink Davamlı İnkişaf və Sosial Məsuliyyət İdarəetmə Sistemi (CSR) korporativ mədəniyyətin vacib bir təməlidir. Şirkət fəaliyyət göstərdiyi hər bir ölkədə tətbiq olunan biznes qanunlarına və qaydalarına riayət edir və şirkətin sosial məsuliyyətlərini səylə yerinə yetirir. Bu, enerjiyə qənaət və davamlı sosial-iqtisadi inkişafa sadiq olmanı və müştərilərin iş səmərəliliyinin artırılmasına yardımı əks etdirir.

Bu mədəniyyəti daha da inkişaf etdirmək üçün Yealink gündəlik KSM vəzifələrini idarə etmək və KSM tətbiqində irəliləyişlərini ardıcıl olaraq yaxşılaşdırmaq üçün KSM Komitəsi yaratdı. Sosial vəzifələrin yerinə yetirilməsindən və ədalətli iş təcrübəsindən başlayaraq, KSM Komitəsi Yealink Davranış Kodeksinə əsaslanaraq idarəetmə məqsədlərini və meyarlarını təyin etdi.

Korporativ Məsuliyyətlər

Şirkətin Missiya və Görüşləri:

Qlobal aparıcı UC terminal həll provayderi olan Yealink rabitə telefonu yeniliyinə həsr edilmişdir. Şirkət müştərilərinə Vahid Rabitə (UC) təcrübəsindən maksimum yararlanmağa və “Asan Əməkdaşlıq” gücünü mənimsəməyə kömək edir. Vizyonu dünyanın istənilən yerindən, istənilən şəbəkədən istifadə edərək əldə edilə bilən bulud əsaslı UC ekosistemləri vasitəsilə insanlara iş uğurlarını artırmaqda kömək edən dünyanın aparıcı UC həll təminatçısı olmaqdır.

Yealink əsas dəyərləri:

Səmərəliliyi bölüşmə və qarşılıqlı böyümə

Win-win müştəri münasibətləri
Komandaya dəyər qatmaq və daha çox iş görmək üçün ağır iş
Məhsullarda, keyfiyyətdə və müştəri xidmətində üstünlük əldə etmək
Davamlı iş fəaliyyətinə nail olmaq

Davamlı İnkişaf:

Yarandığı gündən etibarən Yealink davamlı inkişafa dəstək verdi və sosial və ekoloji problemlərin həlli yollarını korporativ missiyasına daxil etdi. Davamlı elmi-tədqiqat yenilikləri və biznes modeli təkmilləşdirmələri davamlı iş əməliyyatları və müsbət müəssisə imicini irəli sürür.

Tərəfdaşlarla əlaqə:

Tərəfdaşlarla əlaqə KSM-in ayrılmaz hissəsidir. İş fəaliyyəti zamanı Yealink çoxsaylı rabitə kanalları və maraqlı tərəflərin ünsiyyəti üçün mexanizmlər qurdu. Səsli rabitə, Yealink-ə sosial və ekoloji problemlərin ən yaxşı həllini hazırlamaq üçün maraqlı tərəflərin narahatlıqlarını və istəklərini başa düşməyə imkan verir.

İşçilərə qayğı

Yealink-in işçilərinə qulluq təcrübəsinin əsası işçilərə potensial və yaradıcılıq qabiliyyətlərini tam oyun vəziyyətinə gətirməyə imkan verən iş mühiti təmin etməkdir.

İşçilərin karyera inkişafı imkanları

Münasib bir karyera inkişafı yolu kadr artımını və inkişafını təmin edir. Buna görə də şirkət həm texniki, həm də idarə heyətinin fərdi müvəffəqiyyəti təmin edərək səlahiyyətlərinə uyğun olması üçün Təcrübə və Kvalifikasiya Sistemi yaratmışdır.

Təcrübə və Kvalifikasiya Sistemini yerləşdirmək üçün şirkət yeni işçilər, ümumi iş heyəti, nəzarətçilər və idarəetmə işçiləri üçün təlim proqramları da daxil olmaqla hərtərəfli bir təlim sistemi qurdu.

İşçilərin rifahı

İşçilərin xoşbəxtlik indeksi şirkətin mədəniyyət ab-havasının birbaşa əksidir. Yealink işçilərin fayda planları ilə işçilərin xoşbəxtlik indekslərini yüksəltmək üçün çox çalışır.

İşçilər üçün qurulan Kömək Fondu, ev almaq və tibbi xidmət üçün işçilərə maddi dəstək verir.

Məhsul keyfiyyəti və xidməti

Keyfiyyət, müştəri etibar və məmnuniyyətini hədəfləyən Yealink, qlobal müştərilərə birinci dərəcəli məhsul və xidmətlər təqdim etməyə həsr edilmişdir.

Ar-Ge, məhsul istehsalı və satış sonrası xidmətlərdə məhsulun keyfiyyətini yüksəltmək üçün effektiv keyfiyyət idarəetmə yanaşmasını birləşdirən şirkət, Yealink məhsullarının beynəlxalq keyfiyyət standartlarına cavab verdiyini göstərən 3C, FCC və CE də daxil olmaqla əsas beynəlxalq sertifikatlar almışdır.

Prosedurdan layout optimallaşdırılmasına qədər Yealink, istehsal prosesində bütün qanun və qaydalara, habelə zərərli və zəhərli kimyəvi maddələrə dair beynəlxalq standartlara riayət edərək tullantıları azaltmaq, keyfiyyət maya dəyərini azaltmaq üçün səmərəli istehsal texnologiyalarını vurğulayır. Yaşıl istehsal və istehsal təmin edirik.

Yealink, qlobal müştərilərə və müəssisələrə dünyada yüksək keyfiyyətli, sürətli və 24/7 texniki dəstək xidmətləri ilə uğur qazanmağa kömək edir

Show sidebar

No products were found matching your selection.